Scottas Keoghas perima „VW USA“ generalinio direktoriaus pareigas iš Woebckeno.
https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas/
„Volkswagen Group of America”, remdamasis Scott Keogh, buvusiu „Audi of America” vadovu, siekia tęsti savo augimo strategiją. Keogh, prisijungęs 2006 m. kaip rinkodaros vadovas, padėjo „Audi” tapti gerai atpažįstamu prekės ženklu ir sugebėjo pritraukti daug dėmesio. Nuo 2012 m., būdamas „Audi of America” prezidentu, jis užtikrino nuolatinį pardavimų augimą, kuris truko daugiau nei 90 mėnesių.
„Volkswagen“ padalinys Šiaurės Amerikoje, praėjus po „Dieselgate”, ėmėsi iššūkių ir pristatė naujus modelius, tokius kaip „Atlas” ir „Tiguan”, kurie padėjo atgaivinti pardavimus. Tačiau vis dar egzistuoja iššūkiai, kuriuos naujai paskirtas vadovas Keogh ketina išspręsti.
Pasak Dr. Herbert Diess, „Volkswagen AG” generalinio direktoriaus, Hinrich J. Woebcken neseniai sėkmingai grąžino „Volkswagen” prekės ženklą į kelią JAV ir Šiaurės Amerikoje. Dėl šių pasiekimų jį pakeis Keogh, kuris dvigubai padidino „Audi” populiarumą ir yra pasirengęs toliau vystyti „Volkswagen” prekės ženklą.
Keogh vietą „Audi” užims Mark Del Rosso, buvęs „Bentley USA” generalinis direktorius. Del Rosso pradės savo naujas pareigas gruodžio 1 dieną. Tokie pakeitimai tikimasi padės dar labiau sustiprinti „Volkswagen” pozicijas Šiaurės Amerikoje.
Automobilio poliravimas ir vaškavimas yra svarbios procedūros, siekiant išlaikyti automobilio estetiką ir apsaugą. Šios procedūros ne tik suteikia blizgesio, bet ir apsaugo nuo išorinės aplinkos poveikio. Daugiau informacijos apie poliravimą ir vaškavimą rasite čia.
Tokios strategijos kaip „Strategija 2025”, kurios metu „Volkswagen” agresyviai siekia masinės rinkos EV pranašumo, yra svarbios, tačiau bendrovė turi toliau darbo siekiant pagerinti savo veiklą ir logistiką.