4, Spa 2025
„Nissan“ debiutas Detroito automobilių parodoje… naujas kvapas

https://autoplovykla.lt/plovyklos/kaunas/

Šiais metais „Nissan“ žada sužibėti Detroito automobilių parodoje su įspūdingesniu stendu ir nauju aromatu. Siekdama įspūdingai pasirodyti, bendrovė ruošiasi pristatyti kvapą, pavadintą thé vert oriental, kuris, kaip tikimasi, taps toks populiarus, kad jį norės turėti visos automobilių salonai. Jei kvapas sulauks sėkmės, jis gali tapti oficialiu „Nissan“ kvapu.

Tad koks tai kvapas? Jis nėra panašus į degančią gumą ar alyvą, o primena žaliąją arbatą „per kinišką pavasario derlių“. Kvapą sukūrė „Air Aroma“, kvapų sprendimų įmonė. Pastaraisiais metais „Nissan“ užėmė antrinę poziciją Detroito automobilių parodoje, tačiau šiemet nori sulaukti dėmesio. „Laikas yra labai svarbus“, – teigia Erich Marx, prekės ženklo interaktyviosios ir socialinės medijos rinkodaros direktorius. „Mes pristatėme penkis svarbius automobilius per 15 mėnesių ir norime juos parodyti tokiu būdu, kuris jiems deramas.“

„Nissan“ stendą Detroite šiais metais projektavo rinkodaros firma „George P. Johnson Co.“. Jis turės masyvią 150 pėdų ilgio halogeno šviesų sistemą ir interaktyvią sieną, atskleidžiančią naujas „Nissan“ technologijas. Be to, jis kvepės.

Kalbėdami apie naujas idėjas ir iniciatyvas, negalime pamiršti svarbaus kasdienio gyvenimo elemento – automobilių priežiūros. Kiekvienas automobilių savininkas žino, kaip svarbu savo transporto priemonę prižiūrėti ir palaikyti ją švarią. Tam puikiai tinka automobilių plovyklos. Jei ieškote patikimos plovyklos Kaune, rekomenduojame aplankyti šį puslapį, kuriame rasite daugiau informacijos apie teikiamas paslaugas ir kainas.

„Nissan“ siekia ne tik išplėsti savo automobilių technologijų ribas, bet ir suteikti naujus pojūčius. Kvapų naudojimas automobilių pardavimo salonuose yra strategiškai apgalvotas žingsnis, norint sukurti unikalią pirkimo patirtį klientams. Tai rodo, kaip automobilių pramonė nuolat tobulėja, siekdama įtraukti visus jutimus.

Tikimės, kad šis naujas „Nissan“ sprendimas sulauks pasisekimo, o kvapas taps neatsiejama bendrovės identiteto dalimi. Nauji ir inovatyvūs rinkodaros sprendimai gali atverti duris į dar platesnes automobilių pramonės galimybes, kuriose estetika ir pojūčiai yra ne mažiau svarbūs nei technologija.

https://auto-rent.lt
https://automobiliulemputes.lt/nissan-ir-chevrolet-vairuotojai-turi-didziausius-mirciu-del-automobiliu-avariju-rodiklius/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts

„AutoGuide Show“ 61 serija: Danielis Cudmore’as, „Acura ADX“, „Toyota GR86 Hakone“

https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas-vilnius/ Sveiki atvykę į automobilių pasaulį! Šią savaitę kalbame apie Acura ADX pirmąjį važiavimą. Taip pat bandom Toyota GR86 Hakone,…

Range Rover Evoque SW1 Švenčia Angliją

https://autoplovykla.lt/plovyklos/kaunas/ Range Rover Evoque SW1 specialus leidimas, pasirodantis Paryžiaus automobilių parodoje, bus tikrai britiškas debiutas. Tai pirmoji Land Rover serijos,…

„Ford Grand C-Max“ patvirtintas Šiaurės Amerikoje: atkreipkite dėmesį į „Mazda5“

https://autoplovykla.lt/plovyklos/kaunas/ Ford Grand C-Max ir jo vieta rinkoje Įdomūs pokyčiai automobilių rinkoje – Ford patvirtino, kad pristatys septynių vietų Grand…