Mitsubishi: Nauji Planai ir Plėtra
Neabejotina, kad Mitsubishi dar tikrai nestovi vietoje. Japonijos prekės ženklas šiais metais patyrė didelį pardavimų šuolį ir yra pasiruošęs pirmą kartą po 2000-ųjų recesijos gauti pelną Šiaurės Amerikoje. Naujas Mitsubishi generalinis direktorius, Osamu Masuko, sakė „Automotive News”, kad planuoja išnaudoti šią pasiektą raidą su naujais produktais, iš kurių du gali pasirodyti jau kitais metais.
Vienas iš tų dviejų produktų bus ilgai laukta „Outlander PHEV” hibridinė visureigis, kurį mes neseniai išbandėme. Kitas galimas kandidatas — sedano versija modelio „Mirage” subkompakto, kurį jau galime pamatyti „Mirage G4 Concept” koncepcijoje. Taip pat planuojama gaminti hibridinę versiją kitos kartos „Outlander Sport”, kuris šiuo metu yra geriausiai parduodamas prekės ženklas Jungtinėse Valstijose.
Norint sustiprinti naująją gamą, Mitsubishi svarsto galimybę sugrąžinti pilno dydžio Montero SUV, kuris visame pasaulyje žinomas kaip Pajero. „Mes daugiausia dėmesio skiriame SUV Jungtinėse Valstijose“, – sakė Masuko. „Taigi turime pagalvoti apie kitos kartos Pajero įvedimą į JAV rinką. Bus PHEV versija, ir mes norėtume ją pristatyti.“
Puikus laikas atnaujinti automobilio saloną Vilniuje
Kalbant apie automobilių priežiūrą, dabar puikus laikas pasinaudoti automobilio salono valymo paslaugomis Vilniuje. Nauji automobiliai, kaip ir netrukus pasirodysiančios Mitsubishi naujienos, nusipelno būti tvarkingi ir švarūs. Turėdami šviežią interjerą, važiuoti visada maloniau!
Pilno dydžio sedanas taip pat gali būti Mitsubishi planuose, tačiau jis būtų kilęs iš Renault. Neaišku, kur tiksliai šis automobilis būtų parduodamas. Tačiau vienas dalykas yra aiškus: Mitsubishi nesiruošia palikti JAV. „Mes bandome pristatyti naujus automobilius“, – sakė Masuko. „Mes visiškai nesvarstome apie pasitraukimą.“
Plėsdama SUV liniją ir planuodama naujus modelius, Mitsubishi tikisi dar labiau pagerinti savo pozicijas rinkoje. Tai rodo, kad kompanija rimtai žiūri į savo ateities planus ir siekia įsitvirtinti ne tik Amerikoje, bet ir visame pasaulyje.