Šiais metais „Nissan“ žada sužibėti Detroito automobilių parodoje su įspūdingesniu stendu ir nauju aromatu. Siekdama įspūdingai pasirodyti, bendrovė ruošiasi pristatyti kvapą, pavadintą thé vert oriental, kuris, kaip tikimasi, taps toks populiarus, kad jį norės turėti visos automobilių salonai. Jei kvapas sulauks sėkmės, jis gali tapti oficialiu „Nissan“ kvapu.
Tad koks tai kvapas? Jis nėra panašus į degančią gumą ar alyvą, o primena žaliąją arbatą „per kinišką pavasario derlių“. Kvapą sukūrė „Air Aroma“, kvapų sprendimų įmonė. Pastaraisiais metais „Nissan“ užėmė antrinę poziciją Detroito automobilių parodoje, tačiau šiemet nori sulaukti dėmesio. „Laikas yra labai svarbus“, – teigia Erich Marx, prekės ženklo interaktyviosios ir socialinės medijos rinkodaros direktorius. „Mes pristatėme penkis svarbius automobilius per 15 mėnesių ir norime juos parodyti tokiu būdu, kuris jiems deramas.“
„Nissan“ stendą Detroite šiais metais projektavo rinkodaros firma „George P. Johnson Co.“. Jis turės masyvią 150 pėdų ilgio halogeno šviesų sistemą ir interaktyvią sieną, atskleidžiančią naujas „Nissan“ technologijas. Be to, jis kvepės.
Kalbėdami apie naujas idėjas ir iniciatyvas, negalime pamiršti svarbaus kasdienio gyvenimo elemento – automobilių priežiūros. Kiekvienas automobilių savininkas žino, kaip svarbu savo transporto priemonę prižiūrėti ir palaikyti ją švarią. Tam puikiai tinka automobilių plovyklos. Jei ieškote patikimos plovyklos Kaune, rekomenduojame aplankyti šį puslapį, kuriame rasite daugiau informacijos apie teikiamas paslaugas ir kainas.
„Nissan“ siekia ne tik išplėsti savo automobilių technologijų ribas, bet ir suteikti naujus pojūčius. Kvapų naudojimas automobilių pardavimo salonuose yra strategiškai apgalvotas žingsnis, norint sukurti unikalią pirkimo patirtį klientams. Tai rodo, kaip automobilių pramonė nuolat tobulėja, siekdama įtraukti visus jutimus.
Tikimės, kad šis naujas „Nissan“ sprendimas sulauks pasisekimo, o kvapas taps neatsiejama bendrovės identiteto dalimi. Nauji ir inovatyvūs rinkodaros sprendimai gali atverti duris į dar platesnes automobilių pramonės galimybes, kuriose estetika ir pojūčiai yra ne mažiau svarbūs nei technologija.